Alla inlägg under maj 2009

Av Anders - 29 maj 2009 21:41

Hej!
Har kommit på det nu  vad mitt företag ska heta troligtvis  det ska heta ' AndersxHD = Anders det e jag  gånger high definition. hehe erkänn bra va? ;)

Dagens smilis kom på namnet till företaget. Visst heter jag så på bloggen men  det känns bäst så.

Jag kommer göra  både om mitt företag och peronligt i bloggen för jag tror att man vinner på att man är lite personlig också inte snacka alltför vansingt mycket om företag även om det är ganska stor plats i sig.

Dagens låt: Jill johnsson- crazy in love.

Idag har jag paddlat kanot  det var kul körde om 5 st i min klass ;) och imon bär det av till släktingar i Habo.
Mvh: Anders Petersson

Av Anders - 28 maj 2009 21:49

Hej!
sitter och slappar  och datorn tillhands så tänkte att jag kunde skriva lite i min blogg. Hehe.

Hittade ett bra citat men avsändare var okänd men här kommer det i alla fall    


 "Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom."

Dagens smilis är att skärmen funkar nu igen.

Av Anders - 28 maj 2009 08:31

Hej!
 Sitter i skolan nu. Jag har sovmorgon till 9:20.   idag ska jag plugga som alltid.
När jag kommer hem ska jag hem och arbeta i trädgården.

Dagens smilis har inte kommit än. Den kommer.

Dagens låt är
Bon Jovi-Thank You For Loving Me

Mvh: Anders Petersson

http://www.youtube.com/watch?v=ESOVrc4K3CQ
Av Anders - 27 maj 2009 21:37

Hej!
Idag har jag varit flitig. Jag har gjort mycket och har mycket att göra kvar.
Igår var nog en mardröm för datorn den  stora  så slutade skärmen fungera och jag behövde skriva ut  och det var där skrivaren var installerad. Så det dåligt men jag fixade det så klart;)

Har tänkt lite på min idé  det börjar se vad jag har gått in i.
Dagens smilis var att jag var med en kompis :) Vi var och fiskade men vi fick inget napp. Men vi tar gammalgäddan nästa gång.
Mvh: Anders Petersson

Tänkte införa dagens låt  så här kommer den -I can jive  med Jerry Williams

http://www.youtube.com/watch?v=2GkCRMedn_g&feature=related
Av Anders - 26 maj 2009 20:41

Hej svejs dags igen.


ida har jag jobbat mycket i skolan sen kom man hem och tog och spelade ett spel (the Lord of the rings conquest). Det bar  av att spela saxofon vid 6. Nu väntar jag på ett mail från en klasskramrat. Hehe.


Dagens smilis är att jag har kommit på lite mer idéer och hoppas att det kan för verkligas hehe.

Imon är det en jobbig dag men ändå rolig. Först redovisning, sen få tillbaka naturkunskapsprovet, sen prov muntligt i tyska sen prov i Webbdesign puh hur ska jag orka? det klart jag orkar  nu när jag sommarentreprenör så måste håll igång  annars kommer jag ingen vart. Jag ska hem till en kompis  och fiska lite. 

 
Mvh: Anders Petersson
Ps,  ni måste se de här klippet med den ny fundna artisten Susen Boyle.

http://www.youtube.com/watch?v=U7Ayk9G7-sc&feature=related
Av Anders - 25 maj 2009 22:59

oj, vilken kul dag det har varit. Skolan gick väl och sen kom det man hade väntat på sen man fick veta att man kom med. Första mötet med sommarentreprenörerna. Gött!
 Så dagens smilis är Att första mötet är avklarat och har suget nu att börja trixa med sin idé.

Kommer skriva imon mer men har gjort så mycket när jag kom efter mötet. hehe.

Har fixat 4 läxor. puh. Vill bara lägga i min goa säng och njuta av en god natt sömn men behöver  göra några saker. klockan är nu 23:03

God natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards