Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Åh det är inte bara i lila Värnamo jag har sprids.

Av Anders - 24 juni 2009 22:40

Hej
ida var jag  på en av 4 handlednigs osdagar. kul men lite segt visste inte vad jag skulle göra. Men snackade med Glasin en tidning och sen  skickade jag mail till olika företag som tänkas sälja min vykort.
Men gick vid 10 skulle iväg och göra sen men gick utan och gick till en loppis som en i sommarlovs entreprenörarna  höll i hoppas det blev en lyckad dag för dig anton.

Sen var det mat och och bada med vänner.
Dagens ;) är jag har skriv ett papper som jag ska dela ut till företag.
Mvh : Anders Petersson


 
 
Niclas :-)

Niclas :-)

24 juni 2009 23:12

Skönt med lite värme och bad oxkså. Du satsa på att utveckla dina Värnamo-vykort de kommer bli succé och kan bli ett bra sätt att snabbt få in pengar. F'resten hur snabbt får du hem ykorten efter att du har beställt.

http://sle.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 29 augusti 2009 11:33

Hej! jag lägger ner min hemsida, den funkar inte så bra. tar för lång tid att komma in.Mvh: Anders...

Av Anders - 18 augusti 2009 22:29

Här kommer bilden

Av Anders - 18 augusti 2009 18:04

Igår var det som låg så långt före i början av sommarlovet, Alltså avslutningen av slc... Det var mycket tråkigt att lämna gänget men endå en stark känsla att jaha vad kommer jag inte klara nu när jag har gått en sådan ultimat utbildning. Av både beg...

hej

Av Anders - 11 augusti 2009 19:30

Vykorten kom igår:D DE blev kanon och de är det också!Imon blir det handledar kurs sen ska jag vara med en kompis som jag inte har varit sen skolavslutningen. Göttans :DNu firar jag min pappa på sin 65 år dag Grattis till han!Ses imon Mvh: Anders Pet...

Av Anders - 30 juli 2009 08:47

Hej! Den andra vykortet!

Ovido - Quiz & Flashcards