Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

Ibland undrar jag vad jag har gett mig in på egentligen?

Av Anders - 16 juni 2009 21:27

Hej!

Idag var det den andra mötet av de alla möten vi ska. Ida jobbade vi mycket med att fin slipa våra idéer.

Här kommer några små bilder av det jag kommer att sälja. Kolla Bilderna och njut!

Hur ska jag få kunder? Jo jag ska ha en enkel hemsida där man ska beställa vykort, Swedish collection och att köpa bilder men att köpa bilder är mer för företag och butiker. Jag har redan ett affär på G!!!!

Jag ska marknadsföra mig med att dela ut broshyrer som jag kommer att lägga i olika butiker, hotell som jag är på med mera.


Min affärsidé är " AndersxHD gör vykort med glädje och passion för att förgylla dig och dina vänner"

Mitt syfte med  företaget är att sälja vykort med hög prestanda och att hålla det jag lovar. Att vara tillgänglig både på internet och i verkligheten.

Mitt mål är att bli så stor som möljgiht. Att ni vet att jag finns och vad jag gör. Men även ha en bärande ekonomi.


Ibland undrar jag vad jag har gett mig in på egentligen?

 
 
Niclas :-)

Niclas :-)

16 juni 2009 23:56

Bra affärsidé Anders. Detta kommer att går bra ska du se. Kan du inte visa lite bilder för oss imorgon så att vi oxå får njuta. Framkallar du på nätet eller använder du dig av lokala resurser?

http://sle.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 29 augusti 2009 11:33

Hej! jag lägger ner min hemsida, den funkar inte så bra. tar för lång tid att komma in.Mvh: Anders...

Av Anders - 18 augusti 2009 22:29

Här kommer bilden

Av Anders - 18 augusti 2009 18:04

Igår var det som låg så långt före i början av sommarlovet, Alltså avslutningen av slc... Det var mycket tråkigt att lämna gänget men endå en stark känsla att jaha vad kommer jag inte klara nu när jag har gått en sådan ultimat utbildning. Av både beg...

hej

Av Anders - 11 augusti 2009 19:30

Vykorten kom igår:D DE blev kanon och de är det också!Imon blir det handledar kurs sen ska jag vara med en kompis som jag inte har varit sen skolavslutningen. Göttans :DNu firar jag min pappa på sin 65 år dag Grattis till han!Ses imon Mvh: Anders Pet...

Av Anders - 30 juli 2009 08:47

Hej! Den andra vykortet!

Ovido - Quiz & Flashcards