Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

ord utan visor

Av Anders - 15 juni 2009 21:32

Hej!
ida var det startskottet på riktigt. Det var mkt att göra  mycket att tänka. Vi gjorde idag var att lära oss att marknadsföra oss. Vi gcik till stan  mitt på dan för att marknadsföra sommarlovsentreprenörerna.

Det var kul och spännande.  Vi fick göra vad vi ville och klart utnyttjade vi chansen. Vi  söng och pratade på  stan. Endel åkte med bil och hade klädhängare  i luften de hade en cabbe.

Sen åt vi på Arabusta gå och ät där mkycket go mat. Där fick vi veta hur det var att starta ett eget fik.

Min idé har begränsats så det blir nog vykort och en speciell sak som jag inte säger här. hehe.

Dagens smilis :) är  att startskottet har startat och full rulle här.!

Mvh: Anders Petersson


 
 
Niclas :-)

Niclas :-)

15 juni 2009 22:20

Bra Anders att du begränsar dig till en början. Det blir enklare att marknadsföra och att hitta kunder då. Ja just det. Hur ska du hitta kunderna?

http://sle.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 29 augusti 2009 11:33

Hej! jag lägger ner min hemsida, den funkar inte så bra. tar för lång tid att komma in.Mvh: Anders...

Av Anders - 18 augusti 2009 22:29

Här kommer bilden

Av Anders - 18 augusti 2009 18:04

Igår var det som låg så långt före i början av sommarlovet, Alltså avslutningen av slc... Det var mycket tråkigt att lämna gänget men endå en stark känsla att jaha vad kommer jag inte klara nu när jag har gått en sådan ultimat utbildning. Av både beg...

hej

Av Anders - 11 augusti 2009 19:30

Vykorten kom igår:D DE blev kanon och de är det också!Imon blir det handledar kurs sen ska jag vara med en kompis som jag inte har varit sen skolavslutningen. Göttans :DNu firar jag min pappa på sin 65 år dag Grattis till han!Ses imon Mvh: Anders Pet...

Av Anders - 30 juli 2009 08:47

Hej! Den andra vykortet!

Ovido - Quiz & Flashcards